söndag 3 maj 2009

Wendes 2-dagars

Hej!


Nu har jag kört Wendes 2-dagars vilket va riktigt jobbigt men kul. Första dagen så var det ett linjelopp på 60km det gick rätt bra jag kom 4 så jag var hyfsat nöjd benen var rätt sega tyvärr. Idag (Sön) så var det först ett GP lopp på 25km vilket jag också blev 4 på rätt nöjd idag med. Sen efter lite massage och lite mat så var det dax för sista loppet för denna helgen ett tempo-lopp på 10km. Redan i början kände jag att benen var riktigt sega och tänkte att det här kommer bli jobbigt att placera sig. Men det gick ändå rätt bra till slut. Johan vann tempot och även vann totalt mycket bra gjort! Jag kom 4 totalt. Nu väntar en riktigt jobbig men kul vecka 6 tävlingar och lite läxa... Åker till DK på tors kväll för att köra Youth Tour mycket kul ska de bli! Nä nu ska jag ner o göra läxa. Info om form o sånt kommer i veckan!

Inga kommentarer: