tisdag 26 maj 2009

Spruta

Precis som det står ovan så har jag tagit stelkramps sprutan idag. Trodde det skulle svida jätte mycket,men det kändes faktiskt ingenting. Nu känns de bara när jag rör armen men de är ingen fara. Skönt att veta att man har "fyllt" på med stelkramps spruta eftersom man vet aldrig när man vurpar. Det blir tyvärr ingen träning för mig idag men ska tävla imorgon! Till helgen så ska jag stå funktionär på Ringsjön Runt sedan ska jag även ev. gå på Stoffes(storebror) 18-års fest. Jag och Anna är dit bjudna. Ska även träna skit mycket!:) På bilden ser ni Johan Sarwe med sin Saab som ligger bakom vår fina stora Dodge!(han ville va med på min blogg) Ska även säga att Philip Lindau döptes till Karsten Torebjer av mig och Simon Widå ;PHejdå!/Guldlock























2 kommentarer:

sarwe sa...

haha, men saaben vann ju till slut:P för den stora fina dodgen drar två liter per mil o var tvungen att stanna o tanka;)

Jonathan Carl Nilsson sa...

haha ;)