fredag 1 maj 2009

Tävling(ar)!

Imorgon är det tävling, då börjar Kristianstads 2-dagars! Nu ska jag berätta om två lopp:
Danmark: I söndes körde jag mitt första lvg lopp i DK för iår jag hade varit sjuk nästan hela den veckan och blev feber fri på fredagen så det va bara till att hoppas att man satt med in. O de gjorde jag! Klungan hade 40kmh i snitt o vi körde 60km så jag är nöjd med att sitta med min!
Allians: I onsdags körde jag den första alliansen för iår det va ett Gp, 20min + ett varv, i loppet skulle vi öva att köra takik och det gick faktiskt rätt bra vi lyckades få iväg Sebbe o jocke med en dam och dom sammarbeta bra men Sebbe orka inte hänga med till sist och klungan vilket bestod av mig Victor Hartsmar och två till från Ck C4 kom ifatt han.Jocke höll undan och även jag lyckades ta mig i mål utan skador... eftersom Victor och en av dom från Ck C4 inte var så göada över att vi körde taktik på en allians,men jag klarade mig från en kruka och en massa diken jag kom i alla fall 4:a.
Det ska bli spännande att köra i helgen! Trampen VS Nässjö och två från Ck C4 tror jag info om loppet kommer imorgon!


/Jonte

Inga kommentarer: