måndag 3 maj 2010

Youth Tour

Hej! Nu har jag äve kört Youth Tour vilket inte gick så bra tyvärr. På tempot kom jag 35/90 jag blev näst bästa svensk så de e jag nöjd med. Sedan på gp:et satt jag bara med in. Linje dag 2 gick riktigt riktigt dåligt. Så jag rullade bara dom 4 sista varven. Sista linjet fick jag punka på första varvet men med ett nytt hjul och lite pace så var jag tillbaka till klungan igen. Jag försökte rycka och kom iväg men det blev aldrig nån bra lucka så jag satt bara med in denna dagen också. Oj vad mycket det blev på en gång... men hoppas ni förstod att det var inte nån toppen helg för min del. Nästa helg blir det Wendes loppen. Vad jag har förstått så blir det inte så många startande och att det blir Fk Trampen mot Nässjö Ck i princip. jag ska bo i Kivik i helgen! Riktigt skönt! Bilder från Kivik kommer efter helgen om jag hittar min kamera laddare... inte bra. Nu ska jag chilla!

Ha De !

Jonathan

Inga kommentarer: