söndag 23 maj 2010

En massa tredje platser!

Hej, nu var det längesen jag skrev in...inte alls bra. Men bra har det gått på tävlingar i alla fall! Götene GP var jag väldigt aktiv på men jag lyckades aldrig komma loss riktigt. Jag blev trängd i en kurva på sista varvet så då var den placering borta. Jag blev 6:a. Dagen efter det så var det kinnekulle loppet jag visste att jag hade en riktigt bra chans att placera mig bra , Jag hade laddat för den tävlingen ett helt år. Och bra gick de! Jag kom trea efter Ludwig och Marcus. Så jag är nöjd.


Nui helgen var jag och körde Oskarshamns 2-dagars. Det var i princip Trampen mot Nässjö så jag visste att det skulle bli jobbigt. Jag kom delad tre på prologen. sen på Gp:et så gick Marcus (Nässjö)loss. Jag hamnade tillsammans med Martin och Linus. Jag visste exakt hur jag skulle göra så jag körde i kullerstensbacken. Linus tvingades släppa och då var det bara jag och Martin kvar. jag visste att han inte skulle dra nånting och det gjorde han inte heller. Jag kom närmare och närmare Marcus men kom aldrig ikapp. Martin ryckte när det var ca. två varv kvar och höll undan så jag blev trea. Och låg tre toltalt nu också. Idag så var det linje som gällde. Efter några varv lyckades Marcus och jocke gå loss. Så jag lät bara dom köra. Dom fick en stor lucka. Bakom så var det jag,Martin och Filip (Bure) som körde. Jag ryckte på slutet av varvet i backen och fick en lucka. Luckan höll och jag blev trea. Jocke blev tvåa. Jag blev trea totalt.



JUST DE FK TRAMPEN!!!
Nu är jag trött!


Ha De!

Inga kommentarer: