tisdag 23 mars 2010

Sjuk :(

Vakna igår natt och mådde riktigt dåligt...Magen ville inte som jag ville så den behöll inte maten... Jaha tänkte jag vinter kräksjuka?? O ja visst va det de. Var hemma från skolan igår och är även hemma idag. Men känner mig mycket bättre idag jag är bara trött men de är väl för att jag inte sov nåt i förrgår. Jag var orolig att detta skulle påverka min resa till Belgien genom att tvinga mig stanna hemma i tråkiga Sverige. Men idag känns det inte som de!! De blir Belgien! Nu ska jag snart göra i ordning min cykel inför Belgien sen vila resten av dagen. Måste säga att de känns fruktansvärt bra att säga att på Söndag är det första tävlingen för iår!! Sjukt nice!
























1 kommentar:

Anonym sa...

Så skönt att du hann bli frisk innan resans start! Håll dig frisk nu och träna på i Belgien! Själv ska jag njuta av varma bad och vila i Binz... Puss, mams.