fredag 19 mars 2010

1 vecka till Belgien!

Om exakt en vecka så sitter jag i en buss på väg ner till Belgien! Ska bli grymt skönt med träningsläger! Särskilt i Belgien eftersom de e grymt fint där nere. Blir två tävlingar också. Nu sitter jag och lyssnar på musik och för första gången på länge vill jag bara att helgen ska gå snabbt. Längtar riktigt mycket till Fredag! Ska bli intressant att testa koppenberg!





















Belgien

Imorgon blir det träning som vanligt och även så på Söndag. Jobbigt kommer det bli men kul med Racer. Ska försöka uppdatera lite nu denna veckan har varit lite dåligt med det på sistonde. Trampen kommer att uppdatera från Belgien varje dag, men ska försöka få med lite här också! Får väl ragga til mig en data av nån.

Ha de bra!
Jonte

2 kommentarer:

Björn sa...

Åh, jag blir avis! Hoppas att du får grymt kul i Belgien! Själv ska man jobba 7 dagar i veckan på nya jobbet (hos min far). (ps, jag skaffade racer idag, ska bli skitkul!) (iof bara till att pendla med till jobbet, men ändå) :)

Jonte sa...

Tack ska ha grymt roligt!
Ja såg en bild på facebook! Snygg du!!

Ha De!