onsdag 7 maj 2008

Allians!

Nu var Allianserna också igång. Första Alliansen var i S.Sandby asså hemmaplan :) Första starten gick kl. 19:00 jag startade 19:13. Jag har tränat sen i Fredags så jag var inte säker på att det skulle gå så bra. Men det gjorde det! När jag körde ut så kändes det ändå hyffsat bra tyckte jag det var medvind ut och motvind hem. På hem vägen var det jobbigt men till och med där så kändes det bra! Jag gick i mål på tiden 15:41 vilket jag var nöjd med. Med den tiden så räckte det till en första plats!
Här kommer Resultatlistan:


1 Jonathan Nilsson FK Trampen 15:41
2 Joakim Ingemansson FK Trampen 16:36
3 Sebastian Nilsson FK Trampen 17:57
4 Simon Pedersen FK Trampen 18:16
5 Philip Persson Landskrona CK 18:27
Gustav Höög FK Trampen DNS
Erik Nihlén Eslövs CK DNS

Ha De!

/Jonte

1 kommentar:

Anonym sa...

mycket bra kört jonte föresten hur gick det i hellgen.