söndag 15 juli 2012

Väldigt längesen!


Hej!
Har inte riktigt varit så sugen på att uppdatera bloggen nu på senaste tiden. Men nu verkar det som att jag kommer uppdatera lite mer!
Sm gick dåligt för min del, fick problem med knäet så var tvungen att bryta. Direkt efter Sm åkte laget till Falun för att köra Främby Udde tour ett motionslopp som vi hade som uppladdning inför u6. Jag körde halva näst sista dagen och hela sista dagen. Var till och med först över mållinjen på sista etappen... men det viktigaste var att knäet höll!
Jag kom hem från U6 Cycletour igår, mitt U6 gick mest ut på att knäet skulle hålla och det gjorde de! Det kändes riktigt kul att kunna tävla utan smärta igen. Ekedalen var min bästa etapp , jag gick ikapp en utbrytning som jag trodde skulle kunna hålla, men klungan kom ifatt oss inför sista varvet.
Nästa helg är det tävlingar i Skåne som gäller! Skönt att va hemma ett tag nu. 

Följ mig på Twitter förresten! Klicka här för att komma till min twitter!
U6
Team Bliz-Cyclesport.se
Foto: Ennello



Inga kommentarer: