söndag 19 september 2010

Städ Söndag!

Hej!


Nu har jag städat hela lägenheten! De blev faktiskt bra.













Nu vill jag bara ut och cykla.. men tyvärr räcker det inte bara med att bli frisk utan knäet måste också bli bra. Men jag tycker att knäet inte är lika känsligt som det va innan. Så får väl hoppas på att det är bra nu då. Synd bara att vintern börjar ju närma sig, så blir nog inte så många ute pass på racern till. HAr pysslat om cykeln väldigt mycket under tiden den inte får rulla. Tvättat den två gånger...den var visserligen ren den andra gången, men känslan av att ta hand om den är underbar!
















Jag har kommit på att jag har lite svårt med att få plats med allting i mitt rum så de här blev lösningen till mina cykel kläder...























Får väl se hur länge den idén håller.

Nu ska jag städa upp de sista och sen ta de lugnt.

Ha De!

Jonte

Inga kommentarer: