tisdag 9 februari 2010

Nöjd

Jag är nöjde med denna dag! Sluta tidigt och sen var det bara till att spriobga och hämta ett paket från Dalblads sen hem och chilla! Riktigt skönt att kunna slappna av och kolla på Tour of Qatar! Boonen är helt klart värd dagens seger! Han är cool förutom att han knarkar.... men annars så! Träningen ikväll gick också bra. Mycket slit nu på vintern men de är de f*n värt! Igår satt jag och kollade på lite bilder från De Ronde Van Flanderen banan F*N va grymt de kommer bli !!! Bilden nedan är på Koppenberg! Saftigt!














Längar mycket nu asså! Har ju bott i Holland så vet hur härligt det är där nere! För alla er som undrar så klara jag inte att stanna uppe till 4 i söndes... var nog ganska klokt av mig att gå och lägga mig vid 2! Nu ska jag fortsätta lysna på musik!
















Ha De!

Inga kommentarer: