söndag 17 januari 2010

Tävling! Tävling?

Förra helgen så körde jag årets första tävlingar! Mitt i Vinter? Oh yes! Först Duatlon. Jag låg ungefär 10 efter löpningen. Och vi starta alla klasser tillsammans. Men sen hände det som ine får hända. Jag och många andra körde fel. Så jag bröt sedan vid målet eftersom jag tappat ca. 5-10min. Sen var det bara att köra till ett klubbhus där vi fick sova över. Mycket trevligt klubbhus faktiskt. På kvällen så gick vi ut och åt på en fin resturang mycket gott. Det kändes bra inför MTB loppet dagen efter förutom att jag hade vurpat på Duatlonet och skadat knäet men tigerbalsam var min räddning! Mtb tävlingen gick riktigt bra! Jag kom 4:a!! Riktigt nöjd är jag!









































Jag saknar Dk riktigt mycket just nu! Kommer fler MTB tävlingar!
Saknar en viss person nu också men men

HA DE

3 kommentarer:

Jocke sa...

jockescykelblogg.blogspot.com när blir den en länk???

Unknown sa...

hade du lillebjörn på överröret under tävlingen?

Jonte sa...

Självklart hade jag det Micke!:D:D