söndag 13 december 2009

För all del

Ojdå vad jag var seg idag! Men men, inte nu man ska va i form! Asså idag har varit en riktigt skön dag! Först träningen sen komma hem äta och sen en helt underbar kopp kaffe framför öppen spis och skidor! Herregud va skönt! Igår klistra jag på bilden på Björn igen på cykeln. Tänkte att man måste ju ha något på cykeln... Så jag klistra även på ett hjärta med ett E och ett J i. Vilket står för Eva och Jonas( mina föräldrar) som har stöttat mig på cykeln hela min cykel tid därför det bara går bättre o bättre! TACK! Nu sitter jag o lyssnar på lite små mysig musik. Riktigt skönt. Och börjar fundera på vad man ska göra på jullovet.. ska nog träna o umgås med kompisar! Ska bli helt underbart att slippa skola. Kom på att jag har glömt att öppna min choklad kalender på ungefär en vecka nu... Mycket socker på julafton! Mycket just nu men nu tror jag det börjar räta upp sig. Satt på Ridleyn i torsdes riktigt skönt faktiskt att köra lite racer visserligen på trainer men skönt ändå!

HA DE
Jonte

Inga kommentarer: