lördag 14 november 2009

Trött!

Nu är jag trött kan jag berätta! jag steg upp halv 6 och gick upp och laga välling. Sen var det bara på med cykel kläderna och iväg med lampor! jag körde ut 20 över 6 och kom hem 20 över 9... Varför så tidigt?! Jo det finns en anledning. Jag hade inte hunnit annars och jag hatar att träna på eftermiddagen! men det var faktiskt rätt så trevligt att köra i mörker och lampor. Dessutom kanske jag går och lägger mig i tid bara för att jag är så trött ikväll...vilket jag borde göra lite oftare... Var och kollade på skolor idag. Först Katte sen Polhem. Var även på cykelcity...alltid lika trevligt att va där! Trevligt folk var där också The Bear och Abbe va de som jobba idag. Fick en överaskning när Mamma hämta cykeln i tors... En bild på Björn hade dom satt på,på överröret! Mycket fint men den åkte av...sitter nu i mekar rummet istället! Ikväll blir det gås...fet...fet...fet... men men ska väl gå ner det också. längtar redan till träningen imorgon! Bilder kommer sen på Björn på cykeln!

HA DE
Jonte

Inga kommentarer: