måndag 12 oktober 2009

Sjuk! :(

Idg är jag hemma från skolan pga att jag är sjuk! :( inte alls bra jag har hostat i cirka två tre veckor men idag kändes deinte bra alls tyvärr :( Nu är praon slut det var roligt att proa på cykelcity jag ick bygga min egna cykel som blev en Ridley Excalibur med 2010 ultegra på! Iag har varir en tråkig dag. Det ända som har hänt är dataoch ätit god lunch! Sitter nu och lyssnar på Bloody beetroo Vlket är grymt bra! Nedan er ni min venterts! Grymma!!! Tack för tipset Micke! Längtar tills vinterträningen börjar riktigt sugen!!
Här är Cykeln som ska ta mig igenom Vinterträningen den Fina oranga sadeln och blden på
Anna. =Vinterträning succe!





















NYA CYKELN!





















2 kommentarer:

Jocke sa...

den rosa totten e på plats :P

Jonte sa...

Ja helt klart!:)